Saturday 21 October 2017

Carta a la tutora

1r A d'ESO

Aina: A: Amable   I: Intel·ligent     N: Nostàlgica    A: Amigable      López: L: Loca 

A: Amigable
N: Noble
D: Divertida
R: Responsable
E: Espavilada
A: Amable 


Laura Berzal Nieto: L de Laura, B de bona i N de noble.



Estic molt contenta per arribar al la segona etapa de la meva vida. M'ha agradat moltíssim que em toqués a tu de professora, perquè el meu  germà parlava molt bé de tu. De moment  em  va molt be, però sé que tindré que esforçar-me molt i que tu m'ajudaràs.

Houda

L'Institut em va genial, he conegut a amics nous i estic molt contenta. A la classe m'ha agradat els companys que m'han tocat perquè són molt graciosos i fan moltes tonteries.

Aina


A la classe de 1r A, gairebé sempre ens estem, o rient o ens ho passem molt bé. M'agrada estar a Secundària perquè em sento gran. Malgrat això no m'agrada deixar enrere la meva infància, la trobaré a faltar.

Maria

He fet molts amics molt ràpid i això m' ha fet una millor persona. 
Els primera dices com estava molt nerviós el vaig deixar la jaqueta dos vegades seguides, i la meva mare es va enfadar moltíssim i em va treure el mòbil. 

Desitjo que la nostre relació d' amics millori amb els companys que no s' entenen tant com els altres. 

Víctor

És un canvi bastant gran, de l'escola a l'institut, al principi és tot molt estrany canvi de profesors, horaris etc. Una cosa que m'agrada molt de mi, és que ho faig tot jo sola. La classe que m'ha tocat estic molt contenta, perquè estic amb la meva millor amiga.

Judit

Ha sigut un gran canvi, no només per algunes noves assignatures, també per els amics, els professors, l'horari, etc. M'han agradat molt els professors que m'han tocat.

Ikram


No m'imaginava que l'institut m'agradès tant. L'institut S'agulla m'agrada moltíssim. És un lloc per aprendre i per mi, és el millor de Blanes. A casa em diuen que ho estic fent molt bé. L'única diferència per mi és que ara ens posen molts deures! Però ho fan perquè aprenguem. La meva classe és la millor, hi ha molta gent amb la que sóm amics. I també tenim a la millor tutora. I tinc a la meva millor amiga.

Andrea

He començat molt bé el curs perquè els companys m'han semblat molt amables. Des del principi de curs fins ara he aprés moltes coses, a casa li han semblat molt bé que escollís el S'agulla perquè és a prop de casa. Entre els companys ha hagut bon rotllo. El que no m'agrada és aixecar-me a les 7:00.

Unai


A mi l´institut em va molt bé, perquè he començat una nova etapa,he conegut nous amics,nous profes, etc... A vegades quan arribo a casa m´enfado perquè tinc deures,no estic acostumada a fer-los, no em vull aixecar del llit (vull dormir més) etc.

Laura 😘😘😘😘😘💋❤








  

No comments:

Post a Comment