Saturday 21 October 2017

Empatia

Friends I


M'he sentit molt malament quan he vist això, perquè és la crua realitat. Desgraciadament això passa contínuament. Jo conec a gent que li han fet bullying, i fins que no s'han defensat, els assetjadors no han parat.

Lucía, 2n D

Penso que hi ha gent que es riu d'altres per fer-se el valent i per creure's millor. Em dóna molta ràbia que hi hagi gent tan dolenta que faci mal per diversió.

Agustina, 2n D

Uns nens al nadal van picant als altres nens perquè els agrada, ho fan per enveja i per diversió. Jo estic en contra de les armes, perquè fan que la gent es mati entre ells.

Josep, 2n D

El noi es va posar a la pell del noi pèl-roig, va tenir EMPATIA. No crec que cap persona es mereixi que li facin bullying. Tothom necessita el seu respecte. Tothom té dret a defensar-se.

Abril, 2n D

Mai podries sentir tot el que esta passant. Però en comptes de ficar-te amb ells els pots ajudar i ja tens un amb amb qui desfogar-se. 

Ainhoa, 2n D

Abans de burlar-se dels demés s'han de mirar a ells mateixos perquè: ''si te crees perfecto ahí tienes tu primer defecto''.

Victòria, 2n D


Quan he vist el curtmetratge m'ha recordat a Wonder. He pensat que si les altres persones es posessin a la seva pell, no els agradaria. 

Bouba, 2n D

Penso que cadascún hauia de tenir la seva pròpia personalitat
La pel·lìcula de "Un monstruo viene a verme" on, al protagonista, l'assatjaven degut a que sempre està trist i sol.

Zineb, 2n D

He sentit molta tristesa per ell i molta ràbia per els que reien.

Diandra, 2n D

És posar-se en el lloc d'un altre persona I sentir el mateix que ell. Si te comparas, que sigui amb els millors.

Izan, 2n D

He pensat que en aquesta vida no espot ser tan brusc ni tan maleducat.HemEstic contenta perquè el nen ha reaccionat.

Laura, 1r A

Friends II


Hi ha vegades que es millor intentar fer-se amics i no estar sola. S'ha de ser valent.

Agustina, 2n D

M'he posat a la seva pell, com si m'he estigués passant a mi, no m'agradaria sentir-me així,
com aquesta nena. Tenim que votar a les persones. Poden ser més bones persones del que creiem.

Abril, 2n D

He vist una que per a la gent que l'envoltava era invisible. Em vaig sentir molt identificada amb ella, per que sé com se sent, no ser ningú per a cap persona... És horrible, deixes de sentir-te especial i deixes de valorar-te tu mateix.

Valentina, 2n D

He sentit ràbia,no m'agradaria  gens estar al seu lloc .Sé que potser té problemes és difícil i ho passes malament  i per desfogar-te necessites algú.

Ainhoa, 2n D

A la nena que passaven d'ella, una noia s'havia posat amb ella, jo faria el mateix perquè no m'agrada que les altres persones ho passin malament.

Victòria, 2n D



Hem vist com a una nena la ignoraven, passen d'ella i moltes altres coses. M'ha fet pensar en mi. Jo també vaig passar per això en a primària i per això ara intento ajudar, en tot el que pugui, a persones que també ho estan passant malament.

Zineb, 2n D

La empatía es como si estàs en la piel del otro. Me recordó a una película que salen un grupo de cuatro pegando a todo el mundo por navidad. Hacen bulling para divertirse. Si te hacen bulling tienes que enfrentarte y así te dejaran en paz.

Álex, 2n D

He sentit molta tristesa i rabia, perquè no m'agrada que ningú es quedi sol.

Aina, 1r A

Molta tristesa quan van picar els nens i vaig plorar.

Sandra, 1r A

Aixo demostra que es mol bona nena.

Jonatan, 2n D




No comments:

Post a Comment