Sunday 12 November 2017

Dol

CHANCHING BATTERIES




BUBA, 2n D: Un robot no pot substituir a una persona. Les persones necessiten ajuda i companyia.

MARC, 2n D: He pensat en la meva besàvia que va morir al  l'hospital, en el 2013.

AINHOA, 2n D: M'he quedat enn blanc i he començat  plorar. He sentit molta tristesa però també hem de ser forts i passar pàgina.Tambénm'han vingut records del meu pare,quan era a l'hospital patint per càncer.

AGUSTINA, 2n D: Fa por pensar que avui estàs amb alguna gent i potser demà ja no hi podràs estar, és un sentiment que no m'agradaria vivir mai.

ABRIL, 2n D: Et pots arrepentir de no haver-hi passat més temps amb aquella persona quan estava. No sempre estarà i quan no estigui potser tu te arrpentiras de no haver-hi passat més temps amb aquella persona. Aquella iaia potser no tenia la seva filla peró aquell robot el va fer companyia i el va ajudar.

LUCÍA, 2n D: A la iaia li haguès agradat més la companyia del seu fill, però es conforma amb la companyia i ajuda del robot.

ZINEB, 2n D: He sentit molta pena al veure com el robot intentava salvar l'àvia posant-li piles. Penso que el seu fill hauria de passar  més temps amb ella fent-li companyia.

VICTORIA, 2n D: Quan el robot es ''mor'' l'àvia i canvia les piles, però quan l'avia mor el robot no pot fer res. La part que més m'ha agradat va ser quan l'àvia i el robot es morien i el robot tornava a veure a l'àvia i anaven junts a veure el circ.

HOUDA, 1r A: Todo el mundo tiene un corazón.
DARKO, 1r A: M'ha recordat a la meva avia que quan esta malalta vaig a la seva casa a cuidarla i l'hi ajudo en tot.

MARIA, 1r A: He sentit alegria al principi, quan l'àvia tracta al robot com un fill. Això m'ha agradat molt, sobretot a la part que el robot se li acaben les piles.

JUDIT, 1r A: M'ha recordat quan es va anar un familiar meu lo dur que va ser i lo malament que ho he passat. Però buéno he de ser forta.

ANDRÉS, 1r A: Això passa molt amb els nens i nenes que se l'hi moren els avis i em dona molta pena perquè se'n recorden d'ells i es posen molt tristos.

UNAI, 1r A: M'ha recordat al meu avi perquè tambè va morir. No fa gràcia quue se`t mori una persona estimada.

MIRKO, 1r A: Al pricipi he sentit alegria al veure que l'avia tenia algú que li fés companyia, però després he sentit molta pena quan es mor i el robot es queda es sol. El final es una mica reconfortant ja que el ribot també es mor i es troba amb l'àvia.


IKRAM, 1r A: Encara que mai vaig conèixer als meus avis de part de la meva mare, sé que quan se m'acabin les meves piles també els podré veure. Hem de pensar que així és la vida i que en un moment o altre tots ens morirem. D'aquesta manera hem de disfrutar el màxim de la vida.

IVETTE, 1r A: El robot l'ajuda en tot i li fa les coses de la casa. Per a mi el robot es taan bo! M'agradaria tenir-ne un, per jugar amb ell i estudiar. Fer coses amb ell. I a part jo ajudar-li a ell.

AINA, 1r A: M'ha recordat quan ajudava a la meva àvia quan tenia 8 anys.

JONATAN, 2n D: Un robot no pot substituir una persona.

ANDREA, 1r A: He pensat que tornar a veure una persona que estimaves molt i es va morir, és molt bonic. A tothom li passarà o li ha passat que una persona que estimava molt s'ha anat.

LAURA, 1r A: M´ha recordat al meu avi. Perqué ell té un ocell petit i li:cuida,li posa aigua  mengar,el dutxa, li posa poma, enciam,etc.

MAMADI, 2n D: El robot li dona companyia i ajuda. He  sentit tristesa perquè  el meu  germà s'ha mort i el meu nebot tambë.


EL DÍA DE LOS MUERTOS



JOSEP, 2n D: He pensat en la meva besàvia que va morir a l' hospital. La mare li diu a través dels sentiments que sempre estarà al seu costat i que mai plori perquè no tornarà i que la tindrà al seu cor.

BUBA, 2n D: La seva mare li diu que sempre ha d'estar alegre, i que sempre estarà amb ella a traves del sentiment.

MARC, 2n D: He vist que es celebra a México perquè surtien tacos, natxos. I he vist que la nena pensa en la seva mare i la seva mare li fa pensar en que sempre s'ha de ser feli,perquè has de fer la teva vida i aprofitar-la.

LUCÍA, 2n D: Encara que plorem als morts i els trobem a faltar, hem de seguir endavant, encara que costi, ja que no podem fer res.I hem d'intentar estar contents, perquè segur que és el que voldríen els nostres morts.

ZINEB, 2n D:No em puc passar tota la vida trista, que, sigui on sigui que estigui aquella persona morta, hagués volgut que jo estigues contenta.

No comments:

Post a Comment